Flytning

Flytning

Her kan du se, hvad du skal gøre i forbindelse med din flytning.

Jeg vil have flyttet abonnement med til en anden adresse

Hvis du ønsker dit abonnement flyttet med til en ny adresse, er det gratis, hvis der allerede er lavet tilslutning til HAS på den nye adresse. Hvis du skal have flyttet bredbånd med til den nye adresse, kan det dog kræve et teknikerbesøg for at få lavet et datastik til modemmet. Dette koster selvfølgelig heller ikke noget. Vi kan oftest lave en flytning inden for 2-3 hverdage, men der kan i perioder forekomme længere ventetid. Derfor anbefaler vi, at du kontakter os mindst en uge før flytning for at være sikker på, at have signalet klar på den nye adresse.

Har du IP-telefoni skal du også melde flytning ved at kontakte Evercall.
Har du Bland Selv skal du også melde flytning ved YouSee. Dette kan dog først gøres efter at have meldt flytning hos HAS. Du vil herefter modtage en mail med nærmere information om at melde flytning til YouSee.

Jeg vil have flyttet abonnement med til en adresse, der ikke har været tilsluttet HAS før

Hvis du flytter til en adresse, hvor der ikke allerede er lavet tilslutning til HAS, skal der laves en kontrakt for tilslutning til anlægget. Hvis tilslutningen kræver gravning i offentlig areal, tager det som regel omkring 2-3 uger at få lavet, så det er en god idé, at være tidligt ud. Kontakt os for at finde ud af hvad det kræver på netop din adresse. Se mere om tilslutning og priser her.

Har du IP-telefoni skal du også melde flytning ved at kontakte Evercall.
Har du Bland Selv skal du også melde flytning ved YouSee. Dette kan dog først gøres efter at have meldt flytning hos HAS. Du vil herefter modtage en mail med nærmere information om at melde flytning til YouSee.

Jeg flytter ud af et lejemål, og skal opsige mit abonnement

Normal opsigelsesvarsel er løbende måned + 3 måneder for TV-abonnement og løbende måned + 1 måned for bredbåndsabonnement. Du kan dog ikke hæfte længere for dit abonnement, end du hæfter for dit lejemål. Dvs. at du ikke betaler for dit abonnement hos HAS længere end du betaler for dit lejemål. For at gøre brug af denne forkortede opsigelsesperiode kræver det dog, at din udlejer skriftligt meddeler os om din fraflytning. Dette kan nemt og hurtigt gøres på vores formular her. De fleste udlejere gør dog også dette uopfordret, men det kan være en god idé at tjekke efter.

Har du IP-telefoni skal du også huske at opsige dette abonnement ved at kontakte Evercall.

Jeg har solgt mit hus, og skal opsige mit abonnement

Normal opsigelsesvarsel er løbende måned + 3 måneder for TV-abonnement og løbende måned + 1 måned for bredbåndsabonnement. Du kan dog ikke hæfte længere for dit abonnement, end til den dato huset er solgt på. For at gøre brug af denne forkortede opsigelsesperiode kræver det dog, at evt. ejendomsmægler eller advokat laver en ejerskifteerklæring. Find formularen her. De fleste ejendomsmæglere gør dog allerede dette uopfordret, ligesom der skal gives besked til andre forsyningsselskaber.

Har du IP-telefoni skal du også huske at opsige dette abonnement ved at kontakte Evercall.

Kontakt os for at melde flytning:

Hjørring Antenneselskab
Nørrebro 11
9800 Hjørring
Tlf. 98 90 17 77
(mandag-torsdag 9.00 - 15.30, fredag 9.00 - 13.00)

Driftstatus