Opsigelse

Jeg vil opsige mit abonnement i forbindelse med flytning

Hvis du skal flytte, har du selvfølgelig mulighed for at få flyttet dit abonnement med dig, hvis din nye adresse også er inden for vores forsyningsområde. Hvis ikke dit abonnement skal flyttes med, sker din opsigelse som regel automatisk ved at din udlejer eller ejendomsmægler meddeler fraflytning til os. Læs mere om flytning her.

Jeg ønsker at opsige mit HAS Bredbånd

Opsigelsesvarsel for opsigelse af bredbånd er løbende måned 1 + måned. Opsigelse kan ske via mitHAS eller ved at kontakte os på telefon eller mail. Husk at returnere modem til HAS.

Har du problemer med HAS Bredbånd? Problemer med dit bredbånd er ikke normalt, og kan i de fleste tilfælde løses ved justeringer på dit Wi-Fi eller et teknikerbesøg. Hvis du overvejer at opsige pga. problemer med dit bredbånd, så overvej at kontakte vores venlige support først. Det ville være ærgerligt at skulle til at betale mere for en bredbåndsforbindelse et andet sted, hvis det overhovedet ikke er nødvendigt!

Jeg ønsker at opsige min TV-pakke

Opsigelsesvarslen for TV-pakke er løbende måned + 1 måned.
Du kan sagtens beholde dit HAS Bredbånd uden en TV-pakke. I stedet overgår du til Bredbånd Only, og betaler i stedet et foreningsbidrag på 25 kr./md (dette foreningsbidrag er normalt inkluderet i prisen for TV-pakken).

Jeg ønsker at opsige mit IP-telefoni

For at opsige dit IP-telefoni skal du kontakte Evercall.

Kontakt os for at opsige:

HAS - Hjørring Antenneselskab
Nørrebro 11
9800 Hjørring
Tlf. 98 90 17 77
(mandag 9.00 - 17.00, tirsdag-torsdag 9.00 - 16.00, fredag 9.00 - 13.00)

Driftstatus