Support

Er der knas på forbindelsen? Vi er her for at hjælpe.

Support, service og bestilling

Inden for vores normale åbningstid, kan du få personlig betjening på telefon 98 90 17 77. Derudover er du også meget velkommen til at kigge forbi kontoret på Nørrebro 11, Hjørring. Ved personligt fremmøde kan det ofte være en hjælp at medbringe f.eks. kort/kortlæser, hvis problemet drejer sig om bland-selv, eller din computer hvis problemet omhandler din HAS-mail.

Snak med os

98 90 17 77
Nørrebro 11, 9800 Hjørring

9:00 - 17:00
9:00 - 16:00
9:00 - 13:00

Support udenfor åbningstid

Udenfor normal åbningstid overvåger vi både TV- og bredbåndsnettet, således at fejl der vedrører flere end en husstand, automatisk bliver fejlmeldt til vagthavende tekniker.

Oplever du alligevel problemer med TV eller bredbånd udenfor normal åbningstid, så kan du stadig komme i kontakt med os skriftligt via email support@has.dk, Facebook @hjantenne eller via kontaktformularen nedenfor.

For skiftlige henvendelser har vi udvidede åbningstider for tilbagemelding samme dag, og ellers vender vi tilbage i løbet af næste dag.

Skriv til os

support@has.dk
@hjantenne

9:00 - 20:00
9:00 - 18:00
11:00 - 17:00
Henvendelser inden for disse tidsrum besvares samme dag.

Læs vores svar på ofte stillede spørgsmål om bredbånd, TV, medlemskab og meget mere:

Driftstatus

Tilmeld dig HAS generalforsamling 2024

HAS afholder ordinær generalforsamling på Vendelbohus d. 23. april 2024 kl. 19.00.

Tilmeld

 

Luk