Inden du ringer

Inden du ringer til vores support, kan du prøve nedenstående for at se, om det løser dit problem:

Har du problemer med at se tv?

  • Er dine tvkanaler installeret korrekt?
  • Kan du se alle digitale tvkanaler i din tv-pakke?
  • Har du samme problem på andre tv i din bolig?
  • Har du andre enheder (DVD, Blu Ray, Boks osv.) koblet til dit tv? Prøv at tilslutte antennekablet direkte til dit tv og se om det ændrer noget.

Har du problemer med bredbånd (internet)

  • Er der lys i de grønne lamper på dit modem?
  • Lyser de fire lamper POWER, DS, US, ONLINE fast? Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemmet og har du evt. egen router (ekstra) koblet til dit modem skal denne også genstartes.

Har du problemer med din IP-telefon tilkoblet dit modem?

  • Virker dit internet korrekt dvs. er du online og har internetadgang?

Har du spørgsmål til din regning?

  • Du kan finde din regning på mitHAS.dk – log på med medlemsnummer og adgangskode.
    (se medlemsnummer og adgangskode på BS-oversigt/faktura)
Driftstatus